خرید پشم شیشه نسوز با کیفیت عالی + استعلام قیمت ۱۴۰۳

قیمت پشم شیشه نسوز

پشم شیشه نسوز چیست؟

پشم شیشه نسوز نوعی عایق ساخته شده از الیاف شیشه است که با چسب به یکدیگر متصل می شوند. در کاربرد های مختلفی مانند بناهای تجاری و صنعتی که مقاومت در برابر آتش مورد نیاز است، استفاده می شود. پشم شیشه نسوز معمولا به دو صورت رول و پتو تولید می شود. پشم شیشه های رولی برای عایق کاری در مقایس صنعتی کاربرد دارد. در حالی که پشم شیشه های پتوی معمولاً برای کاربردهای کوچکتر استفاده می شوند. برای خرید پشم شیشه نسوز باید به ضخامت و ابعاد آن حتما توجه کرد تا بتوان به راحتی بناهای مختلف را متناسب با نیازها عایق کاری کرد.

برای استعلام قیمت و خرید پشم شیشه نسوز با شماره تلفن: ۰۲۱۹۱۰۰۶۶۶۹ تماس بگیرید.

ویژگی های پشم شیشه نسوز

پشم شیشه نسوز از الیاف غیر آلی ساخته شده است که در برابر دما های بالا مقاومت از خود نشان می دهد. اغلب به عنوان عایق در ساختمان ها و لوازم خانگی مورد استفاده قرار میگیرد. پشم شیشه نسوز هنگام قرار گرفتن در معرض آتش نمی‌سوزد و گازهای سمی از خود آزاد نمی‌کند. با خرید پشم شیشه نسوز هر بنایی را میتوانید به راحتی در برابر آتش سوزی مقاوم کنید.

قیمت پشم شیشه نسوز

انواع پشم شیشه نسوز

دو نوع پشم شیشه نسوز وجود دارد: گرم کننده و غیرمتورم. پشم شیشه متورم از ماده ای ساخته شده است که وقتی در معرض گرما قرار می گیرد منبسط می شود و مانعی بین منبع گرما و جسم محافظت شده ایجاد می کند. پشم شیشه غیر متورم هنگامی که در معرض گرما قرار می گیرد منبسط نمی شود، اما در برابر گرما مقاومت از خود نشان می‌دهد. برای دریافت مشاوره خرید پشم شیشه نسوز متناسب با نیازهای ساختمان، میتوانید با پشتیبانی میزبان صنعت تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای پشم شیشه نسوز

پشم شیشه نسوز در حوزه عایق کاری کاربردهای متنوعی دارد. از جمله آن میتوان به عایق در ساختمان ها و منازل، وسایل نقلیه، تجهیزات صنعتی و … اشاره نمود. همچنین برای ساخت لباس و پتوی های نسوز از پشم شیشه نسوز استفاده می‌شود.

مزایای پشم شیشه نسوز

از این نوع پشم شیشه میتوان در زمینه عایق حرارتی و عایق صوتی استفاده نمود. پشم شیشه های نسوز در برابر کپک ها و باکتری ها مقاوم است و از تکثیر آنها در ساختمان ها جلوگیری میکند. همچنین قیمت پشم شیشه نسوز نسبت به سایر عایق هایی که توانایی آن را دارند، بسیار مناسب تر است. از همین رو برای عایق کاری منازل و… خرید پشم شیشه نسوز به صرفه تر است.

معایب پشم شیشه نسوز

به دلیل اینکه پشم شیشه از الیاف ها ساخته می‌شود، برای پوست و سیستم تنفسی انسان مناسب نیست. به همچنین گرده های پشم شیشه میتواند باعث سرطان ریه شود. باید در نظر داشت که در هنگام نصب پشم شیشه های نسوز نکات ایمنی را رعایت کرد و حتما از دستکش و ماسک استفاده شود.

پشم شیشه نسوز چگونه ساخته می شود؟

مواد اولیه پشم شیشه نسوز ماسه، خاکستر سودا، سنگ آهک و شیشه‌های بازیافت شده است که آنها را مخلوط و سپس در کوره ذوب می‌کنند تا به صورت مذاب در آید. مایع مذاب را به شکل نخ هایی تشکیل میدهند و آنها را مانند پارچه به هم می بافند.

قیمت پشم شیشه نسوز

ارزش ندازه بازار پشم شیشه نسوز چقدر است؟

هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد زیرا ارزش بازار پشم شیشه نسوز می تواند بسته به عوامل مختلفی مانند کاربرد محصول خاص، شرایط بازار منطقه ای و شرایط کلی اقتصادی متفاوت باشد. با این حال، طبق برخی گزارش‌های صنعتی، ارزش بازار جهانی پشم شیشه نسوز در حدود ۱.۳ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۱۸ بود و انتظار می‌رود که با نرخ رشد سالانه ۵.۵ درصدی بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۵ رشد کند.

آینده پشم شیشه نسوز

آینده پشم شیشه نسوز رو به پیشرفت است. این محصول به طور مداوم حال بهبود کیفیت و خواص است. پشم شیشه نسوز یک محصول عالی در زمینه عایق حرارتی است که نقطه ذوب بسیار بالایی دارد. بنابراین برای عایق کاری کارگاه ها، کارخانه ها و … مناسب است. با توجه به بهبود خواص پشم شیشه نسوز میتوان پیش بینی کرد که قیمت پشم شیشه نسوز در چندین سال آینده روبه افزایش است.

تخته پشم شیشه نسوز چیست؟

تخته پشم شیشه نسوز نوعی تخته پیش ساخته شده از فایبرگلاس است. تخته پشم شیشه نسوز به گونه ای طراحی شده است که در برابر آتش، بسیار مقاوم تر از پشم شیشه نسوز می باشد. این تخته اغلب ساخت و ساز به کارمی رود؛ زیرا یک لایه محافظتی در برابر آتش ایجاد می کند و ساختمان را همه جانبه در برابر آتش محافظت می کند. این تخته از بافتن رشته‌ های پشم شیشه به هم ساخته می‌شود. سپس با چسب رزین مقاوم در برابر آتش به هم می‌چسبند و سدی محکمی را در برابر نفوذ آتش ایجاد می کند. محصول نهایی یک تخته محکم و سبک است که می تواند در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از تخته پشم شیشه نسوز چه مزایایی دارد؟

این یک عایق پیش ساخته عالی مناسب عایق های برودتی است. به این معنی که به حفظ گرما و سرما ساختمان کمک  و در دراز مدت هزینه قبض شما را بسیار کاهش می دهد.. همچنین سدی محکمی در برابر نفوذ آتش ایجاد میکند و ساختمان را از هر گونه آتش سوزی محافظت می کند. تخته پشم شیشه نیز بسیار سبک و کار با آن آسان است؛ به همین علت گزینه ای محبوب برای پروژه های ساختمانی تبدیل می کند.

قیمت پشم شیشه نسوز

کاربردهای تخته پشم شیشه نسوز چیست؟

تخته پشم شیشه نسوز نوعی عیق پیش ساخته ساختمانی با عملکرد عالی است. از جمله مزایای آن عایق حرارت قدرتمند، جذب صدا، ضد رطوبت و …. اشاره کرد.

انواع تخته پشم شیشه نسوز چیست؟

باید در خرید تخته پشم شیشه نسوز بسیار دقت کرد. تخته پشم شیشه نسوز در انواع مختلفی به فروش می رسد. برخی از آنها سرامیکی، پشم معدنی و برخی از فایبرگلاس ساخته شده اند. هر کدام از آن در برابر نفوذ آتش و حرارت، خواص متفاوتی از خود نشان می دهد.

تخته پشم شیشه نسوز موجود در بازار چه اندازه هایی دارد؟

تخته پشم شیشه نسوز در اندازه های مختلفی متناسب با نیاز های هر پروژه به فروش می رسند. رایج ترین اندازه تخته، ۴در۸ است، اما سایز های مختلف دیگری مانند ۴در۱۰ و ۱۰در۲ نیز موجود می‌باشد. ضخامت تخته ها نیز متفاوت است که رایج ترین آنها ۱ اینچ و ۱.۵ اینچ است.

تخته پشم شیشه نسوز چگونه تولید می شود؟

تولید تخته پشم شیشه نسوز با ذوب شیشه در دماهای بالا آغاز می شود و به الیافی تبدیل می شود. الیاف به صورت حصیر بافته می شود. سپس آن را از کوره داغی عبور می‌دهند. در ادامه مواد شیمیایی که منجر به افزایش خواص تخته می‌شود را به آن اضافه می‌کنند.

برای ساخت تخته پشم شیشه نسوز چه استانداردهایی رعایت می شود؟

در تولید تخته پشم شیشه نسوز، بسیاری از استاندارهای آن رعایت می‌شود..اما به طور کلی می‌توان گفت پشم شیشه باید تا دمای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند و حداقل تا دو ساعت در برابر آتش مقاومت از خود نشان دهد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۴ دیدگاه

  • سلام و عرض ادب
    آیا عایق پشم شیشه نسوز امکان خرید به صورت کیلویی از طریق سایت وجود دارد؟ قیمت پشم شیشه نسوز کیلویی چند است؟

  • سلام وقت بخیر
    آیا عایق پشم شیشه نسوز برای عایق کاری لوله های صنعتی مناسب است؟ میزان فرسایش عایق پشم شیشه نسوز چه میزان است؟

  • سلام خسته نباشید
    برای عایق کاری ساختمان آپارتمانی، خرید عایق پشم نسوز به صرفه تر است یا خرید عایق الاستومری؟ آیا پشم نسوز علاوه بر مقاومت در برابر حرارت، در برابر امواج صوتی مقاومت دارد؟

  • سلام شب بخیر
    آیا با خرید پشم شیشه نسوز، منازل مسکونی در برابر ورود حشرات موذی مقاوم میشود؟ آیا پشم شیشه نسوز از نشت شعله آتش به سایر قسمت های آتش سوزی جلوگیری میکند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخگوی آنلاین میزبان صنعت
پاسخگوی آنلاین میزبان صنعت
پشتیبان آنلاین میزبان صنعت

اگر در مورد خرید و استفاده از عایق الاستومری - پشم سنگ و یا پشم شیشه سوالی دارید لطفا با ما در میان بگذارید

از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

۰۲۱۹۱۰۰۶۶۶۹ 09190640444