چرا باید عایق الاستومری ساناعایق (K-flex) بخریم؟ + کی فلکس

چرا باید عایق الاستومری کی فلکس بخریم؟

ساناعایق (k-flex) یک شرکت تولیدی ایتالیایی است که متخصص در تولید مواد عایق الاستومری انعطاف پذیر حرارتی و صوتی است. شرکت ساناعایق (k-flex)دارای امکانات تولید و شبکه توزیع قوی در سراسر جهان است تا محصولات خود را به مشتریانش در سراسر جهان عرضه کند. طیف متنوع محصولات این شرکت راه حل هایی را برای عایق کاری بخش های مختلف بازار از جمله ساختمان، حمل و نقل، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر ارائه می دهد. ساناعایق (k-flex)به دلیل تمرکز بر نوآوری های تکنولوژیکی و کیفیت محصولات خود یک شرکت پیشرو در بازار عایق جهانی است.محصولات این شرکت همچنین نقش اساسی در کنترل مصرف انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای دارد.تمامی محصولات شرکت کی فلکس یا کافلکس کیفیت، قابلیت اطمینان و مطابق با استانداردهای بازار جهانی تولید می شوند.

برای خرید عایق الاستومری ساناعایق(k-flex) یا دریافت مشاوره میتوانید همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید و یا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید

محصولات ساناعایق ( KFLEX )همچنین با بهبود رابطه بین مصرف انرژی و انتشار آلاینده ها ، کنترل مصرف انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در جو ،نقش بسیار مهمی در حفظ محیط زیست دارند. کی فلکس یا کافلکس نمونه ای از یک شرکت موفق ایتالیایی است که خود را در سراسر جهان تثبیت کرده است.
این شرکت در ۶۳ کشور جهان با امکانات تولید در تمامی قاره ها و بیش از ۲۵۰۰ کارمند حضور دارد. علاوه بر این،این شرکت دارای شعبه های توزیع تجاری در سراسر جهان است تا فرآیند توزیع جهانی کارآمد و موثر محصولات خود را انجام دهد. کارخانه تولید اصلی، واقع در Roncello (شمال میلان)، در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و امروزه بزرگترین کارخانه در جهان برای خرید عایق الاستومری کی فلکس است.

ویدیو خرید عایق الاستومری کی فلکس از شرکت میزبان صنعت

ساناعایق (k-flex)در جهان

هم اکنون شرکت ساناعایق (k-flex) محصولات خود را در بیش از ۶۳ کشور جهان توزیع می کند. به عنوان بخشی از استراتژی تجاری خود ، ساناعایق(k-flex)به دنبال گسترش فروش و افزایش سهم بازار خود در بازارهای بین المللی مختلف، به ویژه در مناطق نوظهور می باشد.

شبکه تولید بین المللی ساناعایق (k-flex) در پاسخ به بازار عایق به سرعت در حال گسترش است. برخلاف سایر بازارها، ساناعایق (KFLEX )به عنوان یک استراتژی برای کاهش هزینه های نیروی کار جهانی نمی شود، بلکه در عوض، در حال گسترش است تا به طور موثرتر به بازارهای محلی دست یابد. مواد اولیه ایجاد عایق های حرارتی محصولاتی با حجم بالا هستند و هزینه حمل و نقل تاثیر زیادی بر قیمت نهایی آن دارد. بنابراین حفظ مجاورت با بازار محلی و کاهش هزینه های حمل و نقل از عوامل استراتژیک مهم در این صنعت است. یکی از نقاط قوت ساناعایق (KFLEX )توانایی پاسخگویی مؤثر به نیازهای خاص مشتریان خود از طریق یک ساختار تولید انعطاف‌پذیر است که امکان به‌روزرسانی موجودی را بر اساس پیش‌بینی‌های فروش آنها فراهم می‌کند. این انعطاف پذیری سطح بهتری از خدمات را به مشتری می دهد

عایق حرارتی سانا عایق (k-flex)

مجموعه محصولات عایق حرارتی ساناعایق (KFLEX )همه چیز لازم را برای برآوردن نیازهای عایق فنی تاسیسات عمرانی و صنعتی، کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از تراکم و خوردگی عایق ارائه می دهد. محصولات ساناعایق ( KFLEX )طیف وسیعی از کاربردها را در بر می گیرد از حفظ دمای گیاهان تا سیستم های آب سرد و سیستم های آب گرم خانگی تا نیروگاه های حرارتی خورشیدی را پوشش می دهند. مقاومت بالای آنها در برابر انتشار بخار آب یکی از ویژگی های کلید عایق الاستومری کی فلکس یا کافلکس سلول بسته است.


کاربردهای معمولی عبارتند از: سیستم های تبرید و تهویه مطبوع . لوله کشی، مهندسی کارخانه های صنعتی، شیمیایی و دارویی ؛ عایق بندی لوله ها، اتصالات و سایر تجهیزات؛ عایق بندی مخازن، سیستم های خورشیدی که نیاز به عایق حرارتی دارند. این عایق همچنین دارای روکش های مختلف مطابق با استانداردهای صنعتی است و علاوه بر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، حفاظت مکانیکی و شیمیایی و پوشش زیبایی را به شما ارائه می ده

محدوده دمایی عایق ساناعایق (k-flex)

عایق های ساناعایق برای کاربردهایی با دمای محدوده -۲۹۷ درجه فارنهایت (۱۸۲- درجه سانتیگراد) تا +۲۲۰ درجه فارنهایت (+۱۰۴ درجه سانتیگراد) توصیه می شود. برای کاربردهای چسبندگی کامل (یعنی کانال کشی)، حد دما بالای ۲۰۰ درجه فارنهایت (+۹۳ درجه سانتیگراد) است.

برای استفاده از آن در کاربردهای زیر -۴۰ درجه سانتیگراد، با پشتیبانی فنی میزبان صنعت جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید. خرید عایق الاستومری سانا عایق برای به تاخیر انداختن افزایش گرما و جلوگیری از تراکم یا تشکیل یخ زدگی در کاربردهای محیطی، از جمله تجهیزات صنعتی، مخازن، کانال ها و لوله های بزرگ استفاده می شود. همچنین اتلاف حرارت از سطوح متوسط ​​گرم را به تاخیر می اندازد.

عایق الاستومری ساناعایق (k-flex)

این عایق ها حاوی الاستومر انعطاف پذیر و سلول بسته مبتنی بر NBR/PVC و همچنین کاملا سازگار با محیط زیست هستند زیرا فاقد CFC، HFC، HCFC، PBDE، و فرمالدهید می باشند .به علاوه در محصولات ساناعایق (k-flex )یک عامل ضد میکروب در محصول گنجانده شده است که محافظت بیشتری در برابر رشد کپک، قارچ و باکتری ایجاد می کند. همچنین محصولات ساناعایق دارای گواهی GRENGUARD به جهت انتشار کمتر VOC یا ترکیبات آلی فرار است، این ترکیبات شیمیایی وقتی در هوا پخش می‌شوند موجب سردرد یا سرگیجه می‌شوند و این کمترین عوارض آن است در موارد نادر استنشاق این ماده می تواند باعث سرطان شود.

مزایای عایق الاستومری ساناعایق (k-flex)

  • مقاوم در برابر اشعه ماورابنفش
  • انعطاف پذیری بالا(حتی در دماهای پایین)
  • بادوام (غیر قابل شکستگی و مقاوم در برابر پارگی ناشی از جابجایی و محیط است)
  • مقاوم در برابر گرد و غبار و سایش
  • سبک وزن
  • نصب آسان
  • مقاومت در برابر جریان بخار رطوبت
  • غیر قابل اشتعال

عایق لوله ای ساناعایق (k-flex)

عایق های لوله ای ساناعایق (K-flex ST/SK) یک عایق الاستومری از پیش برش خورده با چسب مخصوص و حساس به فشار هستند.

استفاده از فناوری ابتکاری چسب مخصوص برای کمک به نصب آسان و سریع است. این سیستم جدید برای صرفه جویی در زمان نصب و کاهش استفاده از چسب های عایق کاری و بهبود شرایط کار ایجاد شده است. عایق لوله ای ساناعایق(k-flex) کاملا انعطاف پذیر است و به راحتی حتی در دماهای پایین نصب می شود.

فوم الاستومری ساناعایق(k-flex)

برای عایق کاری سطوح طراحی شده است.این ورق ها با عرض های متفاوت برای عایق کاری کانال های آلومینیومی ورق و لوله های با قطرهای بزرگ ایده آل هستند و در زمان و هزینه های نیروی کار صرفه جویی می کنند.

مقاومت در برابر بخار و رطوبت

ساختار سلول بسته گسترش یافته و فرمول منحصر به فرد ذاتاً در برابر نفوذ بخار و رطوبت مقاومت می کند. برای اکثر کاربردهای داخلی، نیازی به محافظت اضافی ندارد. هنگام نصب بر روی سطوح سردی که در معرض رطوبت زیاد مداوم هستند، ممکن است محافظ مانع بخار اضافی لازم باشد.

خرید عایق الاستومری ساناعایق (k-flex)

برای مشاهده قیمت انواع محصولات سانا عایق (k-flex) شرکت میزبان صنعت می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید

میزبان صنعت همچنین آماده همکاری و عقد قرارداد با نمایندگان شهر ها و استان های مختلف برای فروش محصولات کی فلکس می باشد.

کلام آخر

در این مقاله با خرید عایق الاستومری سانا عایق (k-flex) و برخی مزایا و ویژگی های استفاده از محصولات این شرکت آشنا شدیم . شرکت ساناعایق (k-flex) هم اکنون بهترین و بزرگترین شرکت تولید انواع عایق های حرارتی الاستومری در سطح جهان بوده و نه تنها به تمام کشور های مختلف جهان مجصولات خود را صادر می کند بلکه در اکثر کشور ها نماینده توزیع یا کارخانه فعال تولیدی دارد و بدین وسیله سعی در کاهش هزینه های مصرف کننده نهایی دارد.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

۲۷ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخگوی آنلاین میزبان صنعت
پاسخگوی آنلاین میزبان صنعت
پشتیبان آنلاین میزبان صنعت

اگر در مورد خرید و استفاده از عایق الاستومری - پشم سنگ و یا پشم شیشه سوالی دارید لطفا با ما در میان بگذارید

از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

۰۲۱۹۱۰۰۶۶۶۹ 09190640444