پشم سنگ فویل دار (فنوفلت) سپاهان دانسیته ۳۰ ضخامت ۵۰ میلیمتر

300,000تومان420,000تومان

Rock wool یا همان پشم سنگ عایقی است که از دیرباز در صنعت ساختمان سازی مورد استقبال بوده و عضوی از عایق های حرارتی محسوب می شود که متشکل از الیاف معدنی است که در انگلیسی گاهی به آن mineral wool هم گفته می شود. اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پشم سنگ ، سنگ بازالت می باشد که عضوی از سنگ های آذرین است. سنگ های آذرین سنگ هایی هستند که پس از فوران آتش فشان بوجود می آیند و در کشور ما این ماده بسیار فراوان یافت می شود.

توضیحات

پشم سنگ فویل دار (فنوفلت) سپاهان دانسیته ۳۰ ضخامت ۵۰ میلیمتر یک نوع عایق بسیار سبک می باشد و از ترکیب شدن الیاف پشم سنگ رزین دار با روکش فویل آلومینیوم و یا کاغذ کرافت تولید می گردد .

این عایق کاملا سازگار با محیط زیست است همچنین هیچ خطری برای سلامتی انسان ندارد.

ضخامت و چگالی این عایق ها می تواند با توجه به سفارش مشتری متفاوت باشد اما پشم سنگ فویل دار (فنوفلت) سپاهان دانسیته ۳۰ ضخامت ۵۰ میلیمتر متداول ترین نوع این عایق می باشد.عایق هایی که روکش آلومینیومی دارند به دلیل اینکه مقدار پلی اتیلن کمتری در خود دارند استفاده از آن ها در دما های بالا توصیه نمی شود.

کاربردهای پشم سنگ فویل دار (فنوفلت) سپاهان

عایق کاری و پوشش سقف های کاذب کانالهای گردش هوا سیستم های آب سرد کن سیستم های تهویه مطبوع تجهیزات و مخازن با دمای پایین سقف سوله و مرغداری اگزوزها دیواره های ساختمان های صنعتی و مسکونی و سطوح با انحنای کم

ویژگی های پشم سنگ فویل دار (فنوفلت) سپاهان دانسیته ۳۰ ضخامت ۵۰ میلیمتر

  • عدم انتشار شعله و مقاوم در برابر آتش سوزی
  • عدم واکنش شیمیایی
  • عایق حرارتی
  • ضد آب
  • بدون پوسیدگی
  • فاسد شدنی نیست
  • عدم هجوم حیوانات موذی
  • عایق کم هزینه
  • عدم انتشار گازهای سمی و خطرناک
  • برای منافذ و پوست انسان خطرناک نیست.

عملکرد در برابر آتش

یکی از مهم ترین ویژگی های پشم سنگ فویل دار (فنوفلت) سپاهان، جلوگیری از گسترش آتش می باشد. خواصی که عایق پشم سنگ دارد باعث می شود که حفاظی در برابر گسترش آتش باشد و شعله ور نشود. زیاد مشاهده شده تا بحال که سازه های فلزی بدلیل جذب حرارت زیاد و داغ شدن بیش از حد مقاومت خود را از دست می دهد و به یک باره کل سازه فرو می ریزد، مانند ساختمان پلاسکوی تهران که با آتش سوزی کل سازه فرو ریخت. به همین دلیل عایق پشم سنگ در عایق کاری سازه های فلزی کاربرد زیادی دارد و می توان گفت تا ۱۰ ساعت در صورت تداوم حریق برای سازه هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

ویژگی های بیولوژیکی

ویژگی های بیولوژیکی پشم سنگ که حالت استریل دارند اصلا به قارچ ها و باکتری ها و حشرات موذی اجازه کار را نمی دهند و به همانند یک ماده معدنی در برابر انگل ها مقاومت دارند.

سازگاری با محیط زیست

اگر بخواهیم بین انواع عایق هایی که تابحال در دنیا ساخته شده مقایسه ای داشته باشیم می توان گفت که پشم سنگ بی ضرر ترین آن است و با محیط زیست و تمام موادی که در ساختمان سازی و صنایع به کار می روند سازگار است.

بهداشت و ایمنی

برخلاف عایق های دیگر در این گروه، پشم سنگ آسیبی به پوست نمی رساند و باعث سوزش آن نمی شود همچنین در هنگام وقوع حریق دود و ترکیبات مسموم کننده از آن متصاعد نمی شود. ذرات الیاف پشم سنگ از طرف سازمان بهداشت جهانی برای سلامتی انسان بی ضرر تشخیص داده شده اند و حتی مطابق استانداردهای اروپا استنشاق هوایی که حاوی حداکثر ۵ میلی گرم بر مترمکعب ذرات پشم سنگ باشد به مدت ۸ساعت در روز مجاز است.

ضریب حرارتی پایین

وقتی ساختمانی با پشم سنگ که ضریب حرارتی پایینی دارد عایق شود باعث می شود که محیط گرم ساختمان را گرم و محیط سرد را سرد نگه دارد. هرچه قابلیت رسانایی حرارتی کمتر باشد کیفیت عایق بهتر می شود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

توضیحات تکمیلی

ضخامت

50 mm

عرض

1200 mm

برند

سپاهان

واحد

متر مربع

محل تحویل

کارخانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پشم سنگ فویل دار (فنوفلت) سپاهان دانسیته ۳۰ ضخامت ۵۰ میلیمتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پشم سنگ فویل دار (فنوفلت) سپاهان دانسیته ۳۰ ضخامت ۵۰ میلیمتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخگوی آنلاین میزبان صنعت
پاسخگوی آنلاین میزبان صنعت
پشتیبان آنلاین میزبان صنعت

اگر در مورد خرید و استفاده از عایق الاستومری - پشم سنگ و یا پشم شیشه سوالی دارید لطفا با ما در میان بگذارید

از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

۰۲۱۹۱۰۰۶۶۶۹ 09190640444