عایق الاستومری ساناعایق ( k-flex )چسبدار مسلح

5,384,600تومان11,379,600تومان

عایق های الاستومری ساناعایق (K-FLEX) محصولات جدید صنعت عایق ساختمان هستند که جایگزین بسیار عالی برای عایق های قدیمی و سنتی نظیر پشم شیشه و پشم سنگ می باشد. در صورتی که بخواهید به میزان قابل توجهی از هزینه های انرژی بکاهید و همچنین عملیات نصب عایق را با هزینه کمتر و سرعت بالاتری انجام دهید تنها انتخاب پیش روی شما سانا عایق ( K-flex) چسبدار ساده خواهد بود. این عایق ها مزایای فوق العاده ای از جمله مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب، خوردگی ، آتش و …. دارند . به علاوه این عایق ها هیچ حساسیت و بیماری برای افرادی که اقدام به نصب آن در ساختمان ها می کنند ایجاد نمی کند

توضیحات

شرکت ساناعایق (K-FLEX)

ساناعایق (K-FLEX)یک شرکت تولیدی چند ملیتی است که متخصص در تولید مواد عایق الاستومری انعطاف پذیر حرارتی و صوتی است.این شرکت دارای امکانات تولید و شبکه ای از شرکت های تابعه در سراسر جهان است تا محصولات و خدمات خود را به مشتریان در هر کجای جهان که هستند ارائه دهد.مجموعه محصولات متنوع این شرکت راه حل های بسیار خوبی را برای بسیاری از بخش ها از جمله ساخت و ساز، حمل و نقل، پتروشیمی و دیگر صنایع ارائه می دهد.بیش از ۳۰ سال است که محصولات  ساناعایق (K-FLEX)به دلیل استانداردهای بالای نوآوری، کیفیت و عملکرد در بازار عایق شناخته شده اند و نقش اساسی در کنترل مصرف انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای دارند.تولیدات بین‌المللی ساناعایق (K-FLEX) و شبکه گسترده توزیع‌کنندگان آن به همه مشتریان در هر کشور نزدیک می‌شود و به آنها این فرصت را می‌دهد تا از خدمات سفارشی بر اساس نیازهای خاص خود بهره ببرند.

تفاوت عایق عایق الاستومری مسلح و ساده چیست ؟

عایق الاستومری ساناعایق ( k-flex )چسبدار مسلح دقیقا شبیه به عایق الاستومری ساناعایق ( k-flex )چسبدار ساده است اما تفاوتی که این ۲ عایق را از هم متمایز می کند این است که نوع مسلح در پشت آن پوشش چسبدار با الیاف وجود دارد که نسبت به نوع ساده چسبندگی بیشتری را در خود دارد .

 

کاربرد های عایق الاستومری ساناعایق ( k-flex )چسبدار مسلح

عایق الاستومری ساناعایق (k-flex) چسبدار مسلح  عایق ایی است که در محیط هایی از جمله کانال های هوا ، مخزن ها و تاسیسات نصب می شود و با توجه به مورد استفاده و شرایط آب و هوایی خاص خودتان ، می توانید ضخامت های مورد نیاز خود را از میزبان صنعت تهیه نمایید. عایق الاستومری سانا عایق( k-flex) چسبدار مسلح همچنین می تواند باعث کاهش اتلاف حرارت در سیستم های تهویه مطبوع شود. سیستم های تاسیساتی و محیط های داخلی بهترین جایی است که میتوانید از عایق الاستومری ساناعایق (k-flex )چسبدار مسلح استفاده کنید و همچنین گزینه ای عالی برای عایق کردن لوله هایی با قطر بزرگ محسوب می شود.

مشخصات عایق الاستومری ساناعایق (k-flex )چسبدار مسلح

عایق الاستومری سانا عایق ( k-flex) چسبدار مسلح در عرض ۱۲۰ سانتی متری و ۱۰۰ سانتی متری و در ضخامت های ,۳,۶,۹,۱۳,۱۶,۱۹,۲۵,۳۲,۴۰,۵۰ میلیمتر عرضه می گردند.

نحوه نصب

برای قرار دادن عایق الاستومری ساناعایق (k-flex )چسبدار مسلح روی سطوح، از چسبی که از قبل بر روی خود عایق تعبیه شده استفاده می شود و برای پوشاندن فضای ایجاد شده بین عایق های موجود می توان از نوار آب بندی عایق الاستومری استفاده کرد. علاوه بر این برای برش آسان رول عایق الاستومری در ابعاد مشخص از قیچی یا کاتر استفاده می شود.

مقایسه عایق الاستومری ساناعایق (k-flex )چسبدار مسلح و عایق پشم شیشه

عایق الاستومری ساناعایق ( k-flex )چسبدار مسلح با توجه به ساختار سلول بسته ای که دارد با مقاومت بالای خود در برابر رطوبت ، گرد و غبار و آلودگی و خاک و بخار آب یکی از بهترین عایق ها می باشد اما پشم شیشه به هیچ وجه اینطور نیست و جنس آن فیبری و متخلخل است و چنین مقاومتی در برابر رطوبت و نفوذ بخار و آب ندارد و با پذیرش این موارد عملکردش کاهش می یابد و مقاومت حرارتی کمتری خواهد داشت. در این صورتی که بخواهید از پشم شیشه در فضاهایی که در معرض بخار آب یا رطوبت قرار دارد یا فضا های باز استفاده نمایید باید حتما از پوشش های ضد رطوبت و فویل های آلومینیومی استفاده شود.

علاوه بر این عایق الاستومری رولی از نظر عوارض و ایجاد بیماری ها نسبت به پشم شیشه بسیار ایمن و بدون عوارض است اما بر عکس، در صورتی که تماس مستقیم با پشم شیشه داشته باشید ممکن است دچار بیماری های چشمی و سیستم تنفسی خواهد شد.موارد بسیاری گزارش شده که با تنفس گرد پشم شیشه به سرطان ریه مبتلا شده اند و هنگام نصب پشم شیشه کارگران و نصابان باید حتما ماسک و لباس محافظ مخصوص استفاده نمایند اما اگر از عایق الاستومری ساناعایق( k-flex) چسبدار مسلح استفاده نمایید دیگر خیالتان از این مسائل راحت است.

مقاومت در برابر خوردگی یکی از مهم ترین خصوصیات عایق الاستومری ساناعایق ( k-flex )چسبدار مسلح می باشد که پشم شیشه فاقد آن است و بعضا به شدت دچار خوردگی می شود.همچنین نصب عایق الاستومری ساناعایق ( k-flex )چسبدار مسلح بسیار آسان تر از نصب پشم شیشه است زیرا عمدتا نصب عایق های الاستومری در یک مرحله انجام می پذیرد اما نصب عایق پشم شیشه چندین مرحله دارد.

ضریب انتقال حرارت پشم شیشه روند یکسانی نداشته و با افزایش دما ضریب انتقال حرارت آن به طور محسوسی افزایش می یابد و حرارت را منتقل می کند اما عایق های الاستومری ساناعایق (K-FLEX) ضریب انتقال حرارت پایینی دارند.

مزایای عایق الاستومری ساناعایق (k-flex )چسبدار مسلح

  • بهینه ترین حالت برای صرفه جویی در هزینه های انرژی ساختمان
  • عایق حرارت و صدا
  • عمر مفید بالا نسبت به سایر عایق های سنتی
  • وزن سبک
  • انعطاف پذیری بالا
  • ضریب انتقال حرارت پایین
  • نصب آسان
  • مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب
  • ضد خوردگی
  • عدم تولید ریز گرد ها و غبار در محیط
  • ضد قارچ و کپک
  • مقاوم در برابر حشرات موذی
  • عدم اشتعال پذیری و جلوگیری از گشترش آتش
  • ضد خوردگی
  • عدم ایجاد بیماری های خاص و سرطان
  • غیرسمی
  • قابلیت چسبندگی و پذیرش رنگ

قیمت عایق الاستومری ساناعایق ( k-flex) چسبدار مسلح

همانطور که میدانید برند های متفاوتی اقدام به تولید عایق الاستومری ساناعایق( k-flex )چسبدار مسلح می کنند اما در این بین عایق الاستومری ساناعایق   (K-FLEX) چسبدار مسلح  از کیفیت و استحکام فوق العاده بهتری نسبت به سایر برند ها برخوردار می باشد . میزبان صنعت وارد کننده انواع عایق های الاستومری، انواع محصولات شرکت ساناعایق (K-FLEX) را پوشش داده و سعی در ارائه سبد کاملی از محصولات این شرکت با سابقه دارد. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز تمامی عایق های الاستومری با مشاورین میزبان صنعت تماس حاصل فرمایید.  تلفن : ۰۲۱۹۱۰۰۶۶۶۹

۵/۵ - (۱ امتیاز)

توضیحات تکمیلی

عرض

mm1000

برند

K-flex

واحد

متر مربع

ساخت کشور

ایران

محل تحویل

انبار تهران, انبار قم, کارخانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عایق الاستومری ساناعایق ( k-flex )چسبدار مسلح”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عایق الاستومری ساناعایق ( k-flex )چسبدار مسلح”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخگوی آنلاین میزبان صنعت
پاسخگوی آنلاین میزبان صنعت
پشتیبان آنلاین میزبان صنعت

اگر در مورد خرید و استفاده از عایق الاستومری - پشم سنگ و یا پشم شیشه سوالی دارید لطفا با ما در میان بگذارید

از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

۰۲۱۹۱۰۰۶۶۶۹ 09190640444